Informácia k elektronickému doručovaniu dokumentov
Vážený vlastník/nájomca bytu, Pre skvalitnenie našich služieb ponúka SBD Sereď vlastníkom / nájomcom bytov kvalitnejší a efektívnejší spôsob komunikácie a doručovania dokumentov prostredníctvom elektronického doručovania správ a dokumentov na zadanú e-mailovú adresu. Podmienkou elektronického doručovania dokumentov je uzatvorenie „Dohody o elektronickom doručovaní dokumentov“ medzi vlastníkom/nájomcom bytu a správcom SBD Sereď.
Ak máte záujem o elektronické doručovanie správ a dokumentov na Vašu e–mailovú adresu, vyplňte a podpíšte 2-krát „ Dohodu“ . Jedno vyhotovenie podpísanej dohody, prosím, doručte osobne, prípadne vhodením do poštovej schránky pri vchode na SBD Sereď. Vyžaduje sa originál, vyplnené a podpísané „ Dohody“ neposielajte e-mailom.
Po doručení Vami podpísanej dohody, budú správy, oznamy a dokumenty z SBD Sereď prioritne zasielané na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Vážený vlastník/nájomca bytu, veríme, že využijete tento nový spôsob doručovania dokumentov a bude pre Vás, ale aj pre nás prínosom.
S úctou
Robert Terneny riaditeľ SBD